راهنمای تحصیلات تکمیلی سمنان

اطلاع رسانی تحصیلات تکمیلی سمنان Graduate Studies in Semnan

راهنمای تحصیلات تکمیلی سمنان

اطلاع رسانی تحصیلات تکمیلی سمنان Graduate Studies in Semnan

جود جواد شعری از محیط قمی

 به مناسبت شهادت امام جواد‌(ع)

کجاست زنده‌دلی، کاملی، مسیح دمی

که فیض صحبتش از دل برد غبار غمی

خلیل بت‌شکنی کو که نفس دون‌ شکند

که نیست در حرم دل به غیر از صنمی

ز کید چرخ در آن دور گشت نوبت ما

که نیست ساقی ایام را سر کرمی

زمانه خرمن دانش نمی‌خرد به جوی

بهای گنج هنر را نمی‌دهد درمی

مباد آنکه شود سفله‌ خوی کامروا

که هر زمان کند آغاز فتنه و ستمی

گذشت عمر و دریغا نداد ما را دست

حضور نیم‌شبی و صفای صبحدمی

قسم به جان عزیزان به وصل دوست رسی

اگر از این تن خاکی برون‌نهی قدمی

خلاف گوشه‌نشینان دلشکسته مجوی

که نیست جز دل این قوم دوست را حرمی

غم زمانه نخور ای رفیق، باده‌ بنوش

که دور چرخ نه جامی گذاشته نه جمی

ز بی‌نوایی و دولت، غمین و شاد مباش

که در زمانه نماند گدا و محتشمی

ز اشتیاق بلند آستان شه، هر شب

فراز عرش فرازم زه آه خود علمی

به خلق آنچه رسد فیضی ز آشکار و نهان

زبحر جود شه دین، جواد، هست نمی

محمدبن‌علی تاسع ائمه، تقی

که بحر همت او هست بی‌کرانه یمی

بدان خدای که باشد زکلک قدرت او

نقوش دفتر هستی ماسوا رقمی

که با ولای شفیعان حشر، احمد و آل

«محیط» را نبود از گناه خویش غمی

شهان کشور نظمیم ما ثناگویان

اساس سلطنت ماست دفتر و قلمی

خداحافظی

سلام 

از همه همراهان عزیز ممنونم. 

 از آقای مهندس عزیز هم ممنونم. 

چون این وبلاگ یک جورهایی با شخصیت حقوقی من تداخل داشت-راحت نبودم.

بدین وسیله من به نوبه خودم خداحافظی می کنم. 

آقای مهندس اختیار خودشان را دارند. 

دانشجویان و دوستان عزیزم می توانند اگر دوست داشتند-منت گزارده به وبلاگ شخصی من مراجعه بفرمایند: 

aliamoozadeh.blogsky.com 

 

ممنون