راهنمای تحصیلات تکمیلی سمنان

اطلاع رسانی تحصیلات تکمیلی سمنان Graduate Studies in Semnan

راهنمای تحصیلات تکمیلی سمنان

اطلاع رسانی تحصیلات تکمیلی سمنان Graduate Studies in Semnan

سرای هنر ...

ســرای هنـر باشد این سرزمـیـن      دیاری ز دیبــای ایــــران زمین

ادامه مطلب ...

توضیح و پوزش

وقتی در روز ۸۸/۱/۱۶ این دریچه با یاری خدا و اهتمام مهندس، گشوده شد، گفتم: "مهندس! اکنون نظرات وبلاگ نیاز به تایید من یا شما دارد تا چاپ شود. اما لطفا کاری کنید که نظرات مستقیما چاپ شوند."

ادامه مطلب ...

تنها و بی‌قرار

پروردگارم  مهربان من
از دوزخ این بهشت  رهایی ام بخش
در اینجا هر درختی مرا قامت دشنامی است
وهر زمزمه ای بانگ عزایی
....وهر چشم اندازی سکوت گنک و بی حاصلی
در هراس دم می زنم
در بی قراری زندگی میکنم
وبهشت تو را برای من بیهودگی رنگینی است
من در این بهشت
همچون تو در انبوه آفریده های رنگارنگت تنهایم
تو قلب بیگانه را میشناسی  که  خود در سرزمین وجود بیگانه بودی
کسی را برایم بیافرین تا در او بیارامم
دردم  درد بی کسی بود

معلم شهید دکتر شریعتی     فرستنده : مجنون  ا

شباهت دور !

 قطعه ای زیبا که دوستی عزیز فرستاده :

 

از دور لبخند او چقدر شبیه من است.
آه ای شباهت دور !
ای چشمهای مغرور!
این روزها که جرات دیوانگی کم است
بگذار باز هم به تو برگردم 
بگذار دست کم
گاهی تورا به خواب ببینم!
بگذار در خیال تو باشم!
بگذار...........
بگذریم
این روزها خیلی برای گریه دلم تنگ است !
.......آه ای شباهت دور !                               مجنون    ا

Mother Teresa

If you start judging people you will be having no time to love them.ع

تسلیت

امروز با خبر شدیم پدرهمسر همکار گرامیمان، خانم مولایی به رحمت خدا رفته .

ضمن عرض تسلیت ، برای ایشان وخانواده محترم از خدا طلب صبر واجر داریم .   ا

 

 

دانشگاه سمنان

Abraham Lincoln

Believing everybody is dangerous,

   عBelieving nobody is very dangerous.

پنج صفت ... امید

پنج صفت است که در هر کس نباشد امید چیزی از دنیا و آخرت به او نداشته باشید:

کسی که در نهادش اعتماد نبینی و

کسی که در سرشتش کرم نیابی و

کسی که در آفرینشش استواری نبینی و

کسی که در نفسش نجابت نیابی و

کسی که از خدایش ترسناک نباشد.

امام رضا (ع)                             ع