راهنمای تحصیلات تکمیلی سمنان

اطلاع رسانی تحصیلات تکمیلی سمنان Graduate Studies in Semnan

راهنمای تحصیلات تکمیلی سمنان

اطلاع رسانی تحصیلات تکمیلی سمنان Graduate Studies in Semnan

تسلیت

امروز با خبر شدیم پدرهمسر همکار گرامیمان، خانم مولایی به رحمت خدا رفته .

ضمن عرض تسلیت ، برای ایشان وخانواده محترم از خدا طلب صبر واجر داریم .   ا

 

 

دانشگاه سمنان

نظرات 7 + ارسال نظر
همکاران سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ

ما را در غم خود شریک بدانید.

مجنون سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ

از دور لبخند او چقدر شبیه من است.
آه ای شباهت دور !
ای چشمهای مغرور!
این روزها که جرات دیوانگی کم است
بگذار باز هم به تو برگردم
بگذار دست کم
گاهی تورا به خواب ببینم!
بگذار در خیال تو باشم!
بگذار...........
بگذریم
این روزها خیلی برای گریه دلم تنگ است !
.......آه ای شباهت دور !

repta سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ http://takmili.blogsky.com/

مجنون عزیز لطفا" اگر مطلب از خودتان نیست منبع را ذکر کنید.

مجنون سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ق.ظ

از منبع آن اطلاع ندارم

از قبلی ها سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ

مگه اون موقع که پدر مادر حسین زاده فوت کردند تاسف خوردنت واقعی بود که حالا واقعی باشه تا کی می خوای تظاهر کنی که آدم غمخواری هستی.

مدیر سایت سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ

از حسن ظن شما متشکرم.

مجنون چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:37 ب.ظ

متولد شدم و ندانستم برای چه؟
زندگی کردم و ندانستم چگونه زندگی کنم؟
و اکنون میمیرم و نمیدانم چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد