راهنمای تحصیلات تکمیلی سمنان

اطلاع رسانی تحصیلات تکمیلی سمنان Graduate Studies in Semnan

راهنمای تحصیلات تکمیلی سمنان

اطلاع رسانی تحصیلات تکمیلی سمنان Graduate Studies in Semnan

تنها و بی‌قرار

پروردگارم  مهربان من
از دوزخ این بهشت  رهایی ام بخش
در اینجا هر درختی مرا قامت دشنامی است
وهر زمزمه ای بانگ عزایی
....وهر چشم اندازی سکوت گنک و بی حاصلی
در هراس دم می زنم
در بی قراری زندگی میکنم
وبهشت تو را برای من بیهودگی رنگینی است
من در این بهشت
همچون تو در انبوه آفریده های رنگارنگت تنهایم
تو قلب بیگانه را میشناسی  که  خود در سرزمین وجود بیگانه بودی
کسی را برایم بیافرین تا در او بیارامم
دردم  درد بی کسی بود

معلم شهید دکتر شریعتی     فرستنده : مجنون  ا

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

خدا دکتر را رحمت کنه کلامش گوهره
مطلب قشنگی بود

hapali چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ب.ظ

زیباست مثل دریا ...

TNT چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:21 ب.ظ

خیلی خیلی خوب بود .
امیدوارم بقیه اش بهتر هم بشه.

دانشجوی سابق چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ

عالی.

خاک سرد سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ

گفته بودم قدم زندگی شومه پسرم
خواب به چشمای قشنگ تو حرومه پسرم

پدرت تا شده و افتاده توی رختخواب
نفسش در نمیاد کارش تمومه پسرم

بعد از آفتاب بیا تا همسایه هامون ندونن
شبا نون آور خونمون کدومه پسرم

کاشکی مثل آخرت دنیا حساب کتابی داشت
خیلیا نون حلالشون حرومه پسرم

همه اسباب بازیاتو لای بغچه پیچیدم
روزای قشنگ بچگی تمومه پسرم

شاعر: عبدالجبار کاکایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد