راهنمای تحصیلات تکمیلی سمنان

اطلاع رسانی تحصیلات تکمیلی سمنان Graduate Studies in Semnan

راهنمای تحصیلات تکمیلی سمنان

اطلاع رسانی تحصیلات تکمیلی سمنان Graduate Studies in Semnan

توضیح و پوزش

وقتی در روز ۸۸/۱/۱۶ این دریچه با یاری خدا و اهتمام مهندس، گشوده شد، گفتم: "مهندس! اکنون نظرات وبلاگ نیاز به تایید من یا شما دارد تا چاپ شود. اما لطفا کاری کنید که نظرات مستقیما چاپ شوند."

در آن ایام دوستی گفت: "باید نظرات حتما پس از تایید شما چاپ شوند چون برخی انسانهای ضعیف که در هر صنف و هر دسته و هر طبقه ای هستند به هر دلیلی ممکن است عفت کلام را رعایت نکنند و ..." گفتم: "نه دوست عزیز! بگذار این گونه عمل کنیم. بگذار در فضای دموکراسی نفس بکشیم..." گفت: "برای برخی انسانهای ضعیف که شعارهای بزرگ بزرگ هم می دهند هدف، وسیله را توجیه می کند. آنها فضا را به زشتیها و پلشتیها که منبعث از ذاتشان و تربیتشان است می آلایند و در این راه حدی و مرزی را برای خود قایل نمی شوند و با شناختی که از تو دارم می دانم که در کنار بسیار دوستانی که دوستشان داری، دشمنان قسم خورده ای نیز داری. چرا که در برابر زیاده خواهی هایشان به پشتیبانی خدا ایستاده ای. آنان که بر خلاف ظاهر دموکراتشان از هر دیکتاتوری دیکتاتورترند و تو... . خلاصه حرف بشنو که من تجربه دارم." گفتم: "باشد! هر چند لطف کردی و تعارف کردی و من هم چون انسانم خوشم هم آمد، اما بگذار ما به وظیفه مان عمل کرده باشیم و حجت تمام شود که من همواره قبل از عمل حجت را تمام می کنم."

در ساعت 22:42 روز چهارشنبه 26/1/88 فرمایش دوستم اثبات شد!

تا جایی که به شخص من مربوط می شد و قداست قلم و آنچه می نویسد اجازه می داد، نظرات مستقیما درج شد و زین پس نیز ان شا... درج خواهد شد، اما در این زمان، بی هنران پرمدعا به استفاده از الفاظ رکیک و دزدی عنوان متوسل شدند که وظیفه در این جا پالایش عرصه فرهنگی از این گونه کژیهاست.

بر خود فرض می دانم از عزیزانی که با نظرات خود تا این جا باعث غنای مطالب شدند تشکر کنم و ضمن درخواست همراهی بیشتر وارسال نظرات ارزشمند، مطمئنشان سازم که استفاده از امکان درج نظرات پس از تایید این جانب یا آقای مهندس، خللی به آزادی بیان آنها ایجاد نخواهد کرد. در این راه خصوصا از یاران عزیزی چون مجنون، دانشجوی سابق، سلمان، حمزه، پیوندی، رضا، همکاران، hapali، TNT و ... و آیندگان عذر خواهی می کنم.

محتاج دعای خیرتان هستیم. ع

نظرات 6 + ارسال نظر
رضا شکرزاده خامنه پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام دوستان و عزیزانی که زحمت گرداندن این بلاگ به عهده شماست.
بنده روز ۲۶ فروردین سمنان بودم و آقایان عموزاده و همکارشان (که متاسفانه الان حضور ذهن ندارم برای به خاطر آوردن نامشان) زحمت زیادی کشیدند تا کار بنده به اتمام برسد و موفق شوم گواهینامه موقت چایان تحصیلات تکمیلی را اخذ کنم.
به این وسیله از این عزیزان تشکر ویژه دارم علی الخصوص آقای عموزاده.
شاد و سلامت و سرفراز باشید.
عقیده من این است:هر آنچه هستی بهترینش باش.

جناب آقای شکرزاده خامنه
از شما متشکرم. همان دیروز دوستی ما شکل گرفت، امیدوارم دوست خوبی برای شما باشم. ما وظیفه خود را انجام دادیم. اکثریت قاطع همکاران قصد خدمت دارند که متاسفانه گاهی مشکلاتی هم پیش می آید.
کاش اسم نمی بردید و از همه دوستان استدعا دارم در نظرات و پیغامهای خود حتی الامکان رعایت کنند و نامی از کسی نبرند.
اگر بلد بودم جای نام را ... (نقطه چین) قرار می دادم. بدرود. ع

Last night پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:11 ق.ظ

Tahala ba khodet fekr kardi chi mishe ke ye nafar doshman peida mikone?hatman yeki az tarafain moshkel daran.hame hadafe ma in bood ke behet komak konim az in vaziat kharej shi.vali marhale aval dar darmane har bimari ghabol kardane bimarie.rooz be rooz vaziatet badtar mishe vali ghabol nadari.hala ham age narahat shodi man mazerat mikham va dige ham kari be kare in webloget nadaram.seresht ensanha taghir pazir nist.khodahafez

Doost daram sar bezanid va nazar ham bedahid ammaa lotfan ba ra’ayat-e adab va yek naam-e moshakhass

hapali پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ق.ظ

مه فشاند نور وسگ عو عو کند
لیچار بافان و ناسزاگویان قسمتی از وجود خود را به نمایش می گذارند، موفق باشید.

ناشناس آشنا
از دفاع شما متشکرم. هر چند کلام شما شعر است و اگر نثر هم می بود به گرد توهینهای دوستان(!) مدعی اخلاقمداری که قابل چاپ بوده اند هم نمی رسید (غیر قابل چاپش بماند) اما کاش مصرع اول را خودسانسوری می کردید.
اما کتمان نمی کنم که به خاطر دفاعتان از شما ممنونم. ع

TNT شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ

مردان بزرگ دشمنان بسیاری دارند که فقط بسیارند و نه بزرگ...!

با آرزوی موفقیت بیشترو بیشتر

TNT عزیز،
با سلام از لطف شما سپاسگزارم. ان شا...لایق الطاف خداوندی باشیم. التماس دعا. ع

TNT شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:23 ق.ظ

آه ، می گویند : چون بگذشت روزی
بگذرد هر چیز با آن روز
باز می گویند : خوابی هست زندگانی
زان نباید یاد کردن ،
خاطر خود را بی سبب نا شاد کردن .
بر خلاف یاوه مردم
پیش چشم من ولیکن
نگذرد چیزی بدون سوز
می کشم تصویر آن را ،
یاد من می آید از آن روز .

علی اسفندیاری(نیما یوشیج)

با سلام
از وقت شما و حسن انتخاب شما سپاسگزاریم. ع

خاک سرد شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ

با سلام به last night
خواستم بگم که با جمله آخرت موافقم ولی اگه بخواهی که جائی حرفت رو بخرن اول بایستی اعتماد طرف مقابل رو جلب کنی و بعد انتقاد کنی تا سازنده واقع بشه.
تازه انتقاد هم اصول خودش رو داره که بماند.
اگه از اول با توپ پر بیای جلو خیلی راحت حذف میشی.
در ضمن اینقدر راحت کنار نکش هر راهی سختی های خودش رو داره اگه فکر می کنی که حرف حق می زنی پای حرفت بایست و از راه منطقی وارد شو.اگه زود کنار بکشی اونوقت نشون میده که حرفای تو بی اساس بوده نه ......
موفق باشی

با سلام
خاک سرد اسم عمیقی است که انسان را به اوج می برد. از منطق عدالت مدارانه شما سپاسگزاریم. ع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد